hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > ویدئو | زن اسرائیلی آزادشده: ما تحت مراقبت شدید بودیم / عدم کارایی ارتش و شین بت خیلی به ما صدمه زدند ما را قربانی دولت کردند

ویدئو | زن اسرائیلی آزادشده: ما تحت مراقبت شدید بودیم / عدم کارایی ارتش و شین بت خیلی به ما صدمه زدند ما را قربانی دولت کردند

زن اسرائیلی آزاد شده درباره رفتار اعضای حماس با اسرا گفت: حماس از مدت ها قبل همه چیز را برنامه ریزی کرده بود. آنها همه چیز مورد نیاز ما را آماده کردند، از جمله شامپو و نرم کننده - عدم کارایی ارتش و شین بت خیلی به ما صدمه زدند ما را قربانی دولت کردند.

زن اسرائیلی آزاد شده پس از بازگشت درباره شریط اسرای اسرائیلی در دست حماس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرفوری، این اسیر زن گفت: وقتی به غزه رسیدیم ابتدا به ما گفتند که به قرآن ایمان دارند و به ما آسیبی نمی‌رسانند، گفتند همان‌طور که با اطرافیان خود رفتار می‌کنند با ما رفتار خواهند کرد، ما تحت مراقبت شدید بودیم، یک امدادگر و یک امدادگر دکتر هم آمد و مطمئن شد که ما همیشه داروهایی که مصرف می کنیم داشته باشیم.

او افزود: آنها به جنبه بهداشتی خیلی علاقه مند بودند و ما یک دکتر هم به ما وابسته بودیم، هر دو سه روز یک بار می آمد ببیند چه اتفاقی برای ما می افتد. مسئولیت داشتند و حتماً داروها را می آوردند و اگر داروهای مشابه نبود داروهای مشابه می دادند.

او گفت: خیلی لطف داشتند و مطمئن می شدند که ما خوب می خوریم.ما هم غذای آنها را خوردیم.با ما خوب رفتار کردند.توجه کردند. آنها زنانی را همراه ما داشتند که معنای بهداشت زنانه را می دانستند و مطمئن شدند که ما همه چیز داریم.

این زن گفت: حماس از مدت ها قبل همه چیز را برنامه ریزی کرده بود. آنها همه چیز مورد نیاز ما را آماده کردند، از جمله شامپو و نرم کننده - عدم کارایی ارتش و شین بت خیلی به ما صدمه زدند ما را قربانی دولت کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: etemadonline-637709

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد